Necvaayyldz Merhabalar bebeğim 18 aylık kullansammı diye kararsızım siz kullanıyormusunuz bide hangi deterjanı kullanıyorsunuz memnun olduklarınız teşekkür ederim 😊
SetenayCo Necvaayyldz yumuşatıcı yetişkin çamaşırları için bile önerilmiyor aslında. Ben bebeğimin çamaşırları için Frosch kullanıyorum, en az iki durulama yapıyorum.
sarmaliklahana Necvaayyldz bebek yumuşatıcıları var onları kullanıyorum. Abc güzel hem deterjanı hem yumuşatıcısı. Favorim. Denemek içinde e bebekden baby me aldım deterjan + yumusatıcı ama geri fena değil. Geri abc ye dönücem bitince 👍🤭 5 aylık kızım 😇
Kattyperryy Kendimize bile kullanmiyorum hamilelikte tiskindim bi kere bile kullanmadim kullanandan da direk uzaklasirim çok kötü hala tiskinirim kokusundan omo toz deterjan kullanıyorum bi sorun yasamadik
Necvaayyldz Kattyperryy evet haklısın bende kullanmadım da merak ettim olmadı yine deterjandan giderim teşekkür ederim 😊
Necvaayyldz SetenayCo dimiii çok fazla parfüm vs var içerisinde ki bunlar daha bebek hassas ben yine kullanmıyim öyle devam ediyim ☺️
Necvaayyldz sarmaliklahana ben dalin sıvı deterjan alıyorum ama abc bebek sıvı deterjanı bizim market satmıyo merak ediyorum çok onu da ben yine dalin sıvıdan devam edicem canım napiyim 😊
SetenayCo Necvaayyldz aynen öyle sevgiliyi anne. Ayy zaten kuzucuğun kendi kokusu en güzeli parfüm ❤️🌹
Necvaayyldz Gocicim unıbabyde çok güzel ya onu da çok kullandım bi unıbaby yada dalin ikisi arasında gidip geliyorum 😊
Madam Necvaayyldz kendimize bile kullanmıyorum ki çocuğa asla kullanmam o parfüm içerikli envai çeşit kimyasal içeren şeylere hiç gerek yok
Necvaayyldz Madam ya peki birşey sorucam çamaşırlar sert olmuyo mu bizimkiler yani yumuşatıcı kullanmadığımızda bunu çok merak ediyorum nedense 😀
Sevvaldal Necvaayyldz unibaby ve omo baby kullandim. Yumusatici olarakta unibaby yumusatici. Yeni yeni kendi deterjan ve yumusaticimi da kullaniyorum. 33 aylik.
Masalmmmmmm Kendimiz için de kullanmıyoruz. Deterjan seçerken bile aylarca araştırma yapmışken yumuşatıcı kötülüğünü yapmadık hem kendimize hem bebeğimize. Sizede önermem 🙏
Necvaayyldz Masalmmmmmm yok şimdiye kadar kullanmadım zaten de merak ettim sadece siz hangi marka kullanıyorsunuz 😊
Masalmmmmmm Necvaayyldz dalan granül sabun deterjan temiz içerikli. Prema ve onun anneliği takip ediyorum önermişti temiz içerikli tavsiye ederim
Madam Necvaayyldz çok az bi sertlik oluyor bizimkilerde bebeklerinkinde olmuyor dalan toz deterjan kullanıyorum siveno da kullanmıştım daha önce ondada yumuşatıcı ya ihtiyaç duymadım illa olsun diyorsanız ama sirkeyi deneyin birçok kişi sirkenin yumuşattığını söylüyor ben kullanmadım ama