co2041 bizde antepteyiz ama o kadar sıcak değil henüz bence bilmiyorum ama biz mi hissetmiyoruz yoksa ben normalde bebeğine hâlâ uzun kol vs giydiriyordum daha bugün kısa kol iki tane zıbın giydirdim biz ne giyiyorsak bebekler onun iki katını giymeli diye biliyorum