Iyi geceler anneler kızıma 4 aylıkken ek gıdaya başladım doktor önerisiyle kaşıkla yiyordu çok güzel kendi mama kaşığı var ama sonra yememeye başladı ellimle verince yiyor yemek vereceğim zaman ellimi 10 defa köpükle yıkıyorum ama yinede korkuyorum enfeksiyon kapar diye sizce tekrar nasıl kaşığa alıştıra bilirim bebektir enfeksiyona çok açık yardım edin şimdiden teşekkürler ❤️