Merhaba kızlar 🌷
Kızım 14 aylık 4 tane dişi var bu zaman kadar uykusuzluk dışında hiç bir etkisi olmadı dişlerin bize ama 3 gündür burnu akıyor, ishal oldu, iştahsız, uyku sıfır, çok sinirli, sürekli ağlıyor, hep beni istiyor, öksürüyor çok hafif, oyun oynamıyor, hiç bir şey istemiyor habire kasları çatık 3 günde bizi de kendini de bitirdi harab etti gözünde yaş kalmadı diyebilirim ne yapmam lazım benim 😢 birde babası burnunu silmekten yara etti çocuğumun kıp kırmızı burnu ve yara tutmaya başlıyor zeytinyağı sürdüm uykusun da biraz yumuşadı aspiratörle de temizliyorum ama çok izin vermiyor tavsiyelerinize açığım tetagil derseniz günde 2 tane veriyorum ama etkisiz :(