Kattyperryy Ya ben bazen yemek veremiyorum ne yapicagimi bilemiyorum evde bişey olmuyo anne sütü verdiğim oluyo ama bu 3 gündür meme reddide yasiyoruz ne yapacağımı şaşırdım mama yemiyo asla kafayı ceviriyo biberon tutmuyo kızlar bi fikir verin ya ne yapicagimi sasirdim artık yada bi tariflere bakabilrcegim bi sayfa varmı ek gıda için kahvaltı için falan o kadar seyleri karıştırıp veriyolar bnde ypiyorum ama iki kaşık aliyo yemiyo sevmiyo nolur yardım edin ya
co2041 Kattyperryy benimki de 8 aylık ek gıda neredeyse sıfır. Anne sütü seviyor sadece. Bazen üzülüyorum bir şey yemiyor diye ama zorlamiyorum
Eby6 Öncelikle kesinlikle zorlamayın ek gıda için. Meme reddi için de, karanlık sakin uykulu olduğu zamanlarda emzirin, duşta emzirin.
Eby6 Kattyperryy zorlamak kısır döngüye sokar sizi. Öncelikle tekrar memeye alıştırmaya çalışsanız. Uyurken alıp emzirin rüya öğünü gibi
Kattyperryy Almi4134 ay ne biliyim icim hic rahat değil zorlamiyorumda ek gida için yanlış mi yapiyorum bilmiyorum