Gzdmrt bizde 5cı ayda başladık doktor önerisiyle hem mama hem ek gıda gittik 14 aylıkken mama kestık cunku sukur yıyordu.3 gün kuralı ile basladım ben ama pekte uydugum söylenemez acıkcası genelde meyvelerı cam rendede yapıp verdım armut cok sevıyor elma aynı sekılde kahvaltısınıda karısık verıyordum yanı 2 cıcıbebe sütten lor yapardım ıcıne koyardım öyle verırdım bazen karısık karısık verdım 1 ay sonra yavas yvas yarı pütürlüye gectım 1 kere kızım bogulma tehlıkesı gecırdı onuda manevra ile kurtardım cok sukur iyiki eşim göstermıs ek gıda zamanında elıyle yemek ıstedı bebe bıskuvısı vermıstım ama e bebektekı kecı sutlu olanlardan aldım daha kolay dagılıyor agızda bu etinin ki iyi degıl cok sert yıyemıyorlar. Cıcı bebeden boguldu kızım bırdha vermedım onu. Ilk meyve ıle basla sonra sebzeler sonra meyve suları sonra zaten yavastan pütürlü gecersın yumurtaya gecıryo flan doktor skntı cekmedım sukur hala öyle 19 aylık kızım boğazlı maşallah elı bos durmaz 😁