kaderimdebudamivardi Kızlar 4 ay 10 gün oldu doğum yapalı ne zaman tempolo yürüsem sağ kasığıma ağrı giriyor pek su icmiyorum bunla mı alakalı yoksa normal dogum falan mı?
kaderimdebudamivardi AnnaKurt sanırım böbreğimle kasığımın yerini karıştırmışım kanka 🤣 benim tıp bilgsi skksks susuzluktan heralde apandisit falan sandım aklım cıktı hic su icmiyorum az önce 1 litre ictim bundan sonra günde ⅔ litre iceceğim yine olursa doktora giderim artık