12.5 aylık bi oğlum var amcalarına acayip düşkün kayınvalideme bırakıyoruz işimiz olduğunda amcalarını çok seviyor beni hiiiiiç aramaz döndüğümde bana gelmek istemez amcalarında kalmak ister bazen çok üzülüyorum normal mi ya biyerde hata mı yapıyorum bana yapışık yaşasın da istemiyorum ama üzülüyorum da kayınvalidem de amcalarından sana gelir mi o falan diyor