Ben 2,5 yaşında konuşamadığı zaman verdim. Konuşması için değil de biraz sosyalleşmesi için aslında, kelimesi çoktu fakat bizim gibi konuşamıyordu. İki ay içinde konuşmaya başladı herkes şok oldu birden nasıl oldu diye. Kreşin etkisinin büyük olduğunu düşünüyorum ilk başta kreşe gitme konusunda bizi zorladı ama şükür şu an mutlu gidiyor.