Normalde hiç böyle post açmazdım ve takılmazdım ama aklıma takıldı. Benim bebem 36 haftalık doğdu ve minyon bir bebek akranlarına yetiştik sayılır. Boy 60 cm kilo 5300 kg. Doğduğu kg 2370 kg. Normal midir acaba? Sağlık ocağında ölçüm yapıldı bir önceki kilosu 5000 kgdu. Yarında doktor kontrolümüz var, minyon olduğundan mı böyle acaba. Sizin bebelerinizin kilosu kaç? Bu arada hala 1-3 ay giyiyoruz 🤭