Kızlar merhabaaa hiç böyle bir post açacağım aklıma gelmezdi ama oluyomus eşimle herşeyimiz çok güzel bana ilgisi vs ilgili birisi yani ben biraz kıskanç şüpheci bir insanım ve yeni doğum yaptım sayılır evlendiğimizden beri eşim her duşa girdiğinde boxer ına bakarım çok çok özür dileyerek söylüyorum bizim birlikteliğimizden sonra boxerde kalıntı oluyo ben evlendiğimizden beri her duşa girmesinden sonra bakarım duşa girdiğinde tekrar baktım ve o beyazlık vardı biz ilişkiye girmediğimiz halde oluyo mudur böyle kuruntu mu yapıyorum günlerdir suratım asık neyin var diyo bseyim yok diyorum kafamdaki soruları durduramıyorum ilk defa böyle birşeyle karşılaştım ne yapmam lazım fikriniza yardımınıza ihtiyacım var 😞 telefonuna baksam nerelere bakmalıyım nasıl davranmalıyım bilmiyorum