Astral Aventin ultra soft emziklerinden nasıl bişey diye merak ettim emerken damağım acıdı 😄daha önce bibs kullandım onada baktım yumuşacıktı o bebeklerin acımıyor mu damağı bu emzikte 😃bebeğime veriyorum ama acaba acıyo mudur yoruluyo mudur diyorum ya
Birdunyabircennetannesi Astral Böyle bir merak neden bacım ahahahahhaha ya güldürdün beni gece gece 😅
Birdunyabircennetannesi Astral Onun ağzı küçük bacım seninkiyle bir mi valla güldürdün Allah da seni güldürsün 😅
Lulemom Astral hayır o emziği ağzına alınca damağını komple kaplıyo. Senin ucunda kalmıştır ondan acıtmıştır haha allahım ben ne anlatıyorum ya 🤣🤣🤣
Eda-Ece Astral hahahahahahahahah alemsin yaa😂😂 vallahi gece gece çok iyi geldi bu post Allah iyiliğini versin hep gül emi😆😆😆
Nazlican Astral Ya bi ara bende tutturmuştum emzikle uykuya dalabilir miyim nasıl ağızlarında bir şey varken uyuyor bunlar diye ama henüz deneme fırsatım olmadı 😄 demek emzik meselesini tek ben merak etmiyorum her açıdan merak uyandırabiliyor 😄😄
Astral Nazlican ahahah😂 uykuya dalma meselesini hiç merak etmedim onlar bebek ondan uykuya dalıyor derdim😅 ama emzikte onları uyutan şeyin ne olduğunu merak etmedim değil çünkü bazen ağzına verdikten hemen sonra uykuya dalıyolar
Nazlican Astral İşte bende onu merak ediyorum Emzikle uykuya dalmayı 😄😄 Yedek emzik açıp deneyeceğim kız dur Haber vericem sana deneyimlerimi 😄😄