Çocuğumun yeme sorunu yoktu, birkaç gündür çiğniyor ama yutmuyor, çıkarıyor. Ona rağmen yine yemek istiyor istekli bir şekilde yiyor ama yutmuyor. Yut diyoruz yok. Boğazın mı acıyor diyoruz hayır diyor. Ama yoğurt, meyve olsun yiyor. Acaba sıcaklardan mı yiyesi gelmiyor? 🤔 Yaşayan var mı 🥺