Defne_Tugce 6 Ağustos Salı günü saat:10.00’da Başkabahçe’de “Karnaval Çocuk” adı altında festival var (Manisa-Salihlide) katılım ücretsiz bir dürü etkinlik, oyun alanı ve şovlar bar çocuklarla mutlaka gelin 🤗
Sebdem Defne_Tugce ben de salihliliyim, İstanbul’da oturuyorum :) postu görünce bi mutlu oldum, iyi eğlenceler olsun 😘