Bugün bebeğimin 5 aylık kontrolüne gittik doktora gece yarım saatte bir uyandığını söyledim O da gece beslenmesini azalt ve pışpışla dedi. Ama benim oğlum uyandığında ne yaparsam yapayım emmeden geri de dalmıyor . sizce bu konuda ne yapabilirim beslenmesini kaça indirebilirim ya da nasıl yapabilirim . Pış pışlayınca da ağlıyor. Zaten saat 12-1 den aşağı uyumuyor sabah da 6-7 gibi uyanıyor e ben ölüyor mu uykusuzluktan