Kızım 47 cm 1 ay erken doğmuştu. Dolayısıyla boy ve kg olarak genel olarak biraz gerideydi ancak büyüme hızı normal deniyordu. Bugün 86,5 cm çıktı doktorumuz 6. Persentil civarında olduğunu endokrin görmesinde fayda olduğunu söyledi. Bu konuda bir tecrübesi olan var mı? Varsa bilgilendirirseniz gerçekten makbule geçecektir