Kızlar öncelikle lütfen yanlış anlamayın. Yeni hesap açtım. Kızım 18 aylık. İnanılmaz özen gösteriyorum kendisine. Ve gelişimi iyi mi eksik mi bilmek için sizlere iyi niyet ile danışmak istiyorum. 18 aylık
Aç
Kapat
Ver
Anne
Baba
Mama
Dede
Bebek
Adda
Ekmek
Top
Elma
Giy
Bal
Gel
Bu
Pu ( su)
Havhav
Vakvak
Gıtgıt
Möö
Mee
Miyav
Cikcik
Horoz söyler
Saklambaç oynar sayıyor gibi gözlerini kapatır
Kaç yaşındasın deriz 1 der
Eliyle hayır yapar
Çirkin ol sinirli ol Gül deriz yüz ifadesi ile yapar
Büyük sorular kitabındaki neredeyse bütün hayvanları sorduğumuzda gösterir
Şunu getir dediğimiz ne varsa anlar, ev eşyalarını sorarız nerede diye gösterir, ne dersek anlar hemen anından yapar.
Saç kol bacak el göz burun Popo vs bütün organlarını gösterir
Gibi gibi. Başka neler kalabilirim kızıma.
Not: lütfen postun iyi niyetle açıldığı unutulmasın