Ruya011 Bebeğim 7 aylık, su içmesine emmesine ve akşam çorba içmesine rağmen 2 saat önce taktığım bez halen kuru , bu normal mi
EftelyaUmut Ruya011 evet bazen normal oluyor korkmayın çişi gelmemiş demekki ama 3-5 kere daha tekrarlarsa doktoruna sorun 🌸🌸
Ilaydacimen0325- Ruya011 doktorumuz yaz geldiği için çok terlediklerini suyu öyle attıklarını söyledi az çiş yapması normal dedi 💖
Azraam Vallahi yanlış anlamayın ama bu kadar saçma soru hayatımda görmedim 🙈 yanlış anlamayın yani ilk çocuk galiba
Ruya011 Azraam evet ilk çocuk. forumda açılan nice saçma soru arasında size bu saçma gelmiş olsa da kaygılanmam ve tecrübeli olanlardan fikir almam kadar normal bir şey yok diye düşünüyorum. İki çocuk annesi iseniz çooook engin düşüncelerinizi yazabilirdiniz.
Ozge-ZS Ruya011 vallahi bende sabah gözümü açtığımdan bu yana bu şekildeki postları geziyorum iyi ki açmışsınız bundan normal post mu olur
ilyestaa 1 haftadır benim bebeğimde öyle. Akşam bagladigim bezi sabah actigimda çok az isemis bı şekilde görüyordum. Kontrole götürdüm..doktor çok normal sıcaklardan dolayı ter ile atiyodur dedi. Ayrıca bu postun saçma bulunmasini daha saçma buldum.