sebnem Merhaba hanımlar. Kızım temmuzda 48 aylık oluyor bu sene ve önümüzdeki 2 sene devlet anaokuluna göndermek istiyorum çalışmaya başladığım için. Gönderen var mı bu şekilde 2 sene gitme hakkı var dimi. Bilgi verirseniz çok sevinirim 😊
Fairymom sebnem yaşı ilkokul için tutmayip anasinifina uygun olup iki sene gidenler var ama doğduğu ay bile önemli bu hususta
sebnem ezogelinn uygulamaya yeni girebildim. Pandemi ye denk geldi dimi 2 sene gitmesi peki olumlu mu oldu olumsuz mu sizin açınızdan