Bebeğim 4 aylık neredeyse 1 aya yakındır mamayı da reddediyor.bebelac Gold kullaniyorduk gayette memnunduk ne gaz oluyordu ne de kabız.tadini beğenmedi diye sma aldık kabız ve gaz yapti.ilk tattigi mama Aptamil dedik onu aldık zorla da olsa biraz içiyor ama o da gaz yapıyor ve kabızlık yaptı hergun kakasını yapan çocuk iki gün arayla yapıyor.bir sansta evolvia mamaya vermek istiyorum kullananlar memnun mu kabızlık gaz problemi yaşadınız mi