Berfin000 Bence bu bunyenizle alakali. Ben hamileyken bu kadar yedigimi hatirlamiyorum. Resmen gozum donuyor acliktan. Ve ne bulursam yiyorum. Ozellikle tatli. Evde kendim yapip yiyorum baklava, yas pasta, kek , sutlac , pudding vb. Ama bol su iciyorum yaklasik 3.5 lt her gun. Hamile kaldigim kiloya dustum (60kg) arada 58 e kadar iniyorum. Daha da veremem kemiklerim kalin biraz.. ama bu hizla yemege devam edersem emzirme sonrasi kilo alabilirim. Bol bol yuruyus yapin. Ben hem gunduz hem de esim geldiginde aksam yemeginden sonra yuruyuse cikiyorum. Bebegim ocak dogumlu. 10 gunlukken baslamistik yuruyuslere. Bir de Siz canininiz ne istiyorsa onu yiyin. Birileri tavsiye ediyor diye degil. Sut olacaksa su hurma ve yesilllik yiyeceksiniz. Emzirirken kilo veremezseniz, sonrasinda cok zorlanirsiniz… porsiyonlarinizi Azaltarak midenizi kucultun derim…