Nilayilmaz_doruk
Merhabalar arkadaşlar oğlum 2.aydan beri kabızlık sorunu yaşıyor ilk başlarda 3gümde 1 kaka yapıyordu şimdi ise haftada 1gune çıktı ve 3 aydır da süt diyeti yapıyorum herşwy yasak buna rağmen düzelme yok malesefff. Şuan 6.aylıgız ek Gıdaya da başladım çok katı yapıyor böyle bir durum yaşayan oldu mu