Bskara_ Kızlar bu saatten sonra emzik tutar mı acaba? Biraz tutsun istiyorum şu ara ataktan dolayı kafayı yemek üzereyim hep ağlamaklı mız mız. Bu saatten sonra tutması için öneriniz var mı? Yoksa hiç bulaşmıyım mı?
Deletedmom0099 Bskara_ hiiç bulaşmayın. bilinçlendikçe bırakmak zor oluyor. 20 aylıkken bıraktırdım ama zorluyor gerçekten o aşamalar
muhendisanneeee Bskara_ Bebeklerimiz arasında 1 gün var. Ne zaman bitecek bu atak 🫠 Aşırı derecede ayrılık kaygısı yaşıyor 5 saniye ayrı kalamıyorum sizde de durum aynı mı?
sevil541 Benim bebeğim emziği sadece uyurken kullanıyor. Doğduğundan beri öyle ama farkettim ki büyüdükçe emziğe daha bağımlı hale geliyor. Bence biraz dişinizi sıkın ve emzik vermeyin. Bıraktırması ayrı dert. Ben denedim ama çok ağladı maalesef :(
Alyasmama 4 aylikken baslamisti kizim 12 aylikken biraktik. Gün icerisinde kullanmazdi sadece uykuya dalarkem verifim dalimca geri cekerdim.