Karakaya35 bizde de aynı durum. 4 aylık olduk. Tırnaklarını kestigim halde nasıl çiziyor anlamiyorum. Benim oğlum bizi degil kendini ciziyor 😂 her tarafi çizik çizik. Bacaklar ,kollar, alnında kocaman bi cizikle geziyor kac gündür. Bide cok sinirli oglum. Sinirlenince eli kolu durmuyor. Tuttuğu yeri kopariyor resmen. 😂