ikibebedublekahve Biz o 5. Ay ayağını 5 ay çektik 🤣 Arkadaş, gül gibi yavrum gitti yerine bir başkası geldi sanki 😆 Ağlar, uyumaz, yemek istemez, huzursuz.. Tam geçti dedik dişleri başladı 🤦 1 yaşında şuan, sabahtan akşama kadar çığlık çığlığa ve biz kalabaligiz sürekli ilgi, oyun vs. Öyle kndi haline de bırakmıyoruz ama yok gene de memnun olmuyor. İnşallah geçer Diyelim 😄