Daha öncede post acmistim fazla yeterli yorum alamadim.Sizce 6aylik bebekle kolaymi zormu ilk defa gideceğiz tatile bebeğim çok zor bı bebek değil sadece uykusu gelince çok huzursuzluk yapıyor sallanmak istiyor bazen ayakta sallıyorum.tatilde beni çok zorlarmi ve neler alacagim yanıma hiçbir fikrim yok ne kadar kıyafet vs almam lazım bilemiyorum gereksiz götürmekte istemiyorum ama 10gun kalacağız yardımcı olur musunuz?