ebruneco1108 Selam herkeze, 3 haftalık kızım var emziriyorum. Çok kötü kabızlık var bende ne yapcam ne iyi gelir bilmiyorum. Cidden çok kötüyüm. Bebeğe de geçerse diye korkuyorum. Tavsiye edebilceğiniz bişey varmı yardım edin lütfen?😞😞😞
Sinoom ebruneco1108 bol bol Kaysı komposto İçin , lavmanda yapabilirsiniz , sıvı tüketin katı yemeklerden yiyeceklerden kaçının
Kk41 ebruneco1108 kefir için düzenli hergğn gün kurusu yiyebilirsiniz kaynatıp suyunu içebilirsiniz bol su
Defne7 ebruneco1108 kuru ıncırı zeytınyagına koyup 3 gun karanlık bı yerde bekletıp yıyosun faydası oluyor