Bahar_23 Hanımlar azı dişimin kenar tarafi kırıldı ne yesem o boşluğa doluyor yarin dişçiye gideceğim ama korkuyorum bu kırık dişe ne yapıyorlar
Zeynep_Eren18 Bahar_23 Dolgu yapıyorlar benimde kırılmıştı doğumdan sonra yani dolguda tutmadı çürükte büyüktü protez yapıldı. Şuan çok rahatım bi doktora gidin en iyisini doktor söyler
Littlebird Bahar_23 benim ön dişim kırılmıştı doktor sadece törpüledi dilimi kesmesin diye. Dolgu da yapılabiliyor demişti ama ben daha lisedeydim o zaman
tenceretavakuskana Bahar_23 azcık ınceltıp ustune kaplama yapıyolar abım yaptırmıstı Onunda capraz sekılde kırılmıstı ucgen gıbı duruyodu gıttı yaptrdı gayet dogal duruyo memnunda
User123 Bahar_23 benimds kirildi aynis şekilde dişim bir sene oyle idare ettimbugun gittim 2 dise kabal tedavisi dolgu yapildi azcik bir sızı var ama neyin sızısi anlamis degilim insalh gecer sizinkide vala diş agrisi cekilmez bisey allah kolaylik versin