Busra08 İyi akşamlar arkadaşlar oğlum 14 aylık gözlerinin buruna yakın olan kısmında çapak oluyor iltihap gibi ve gözleri sulu iki gözüde neden olmuş olabilir ilk defa başıma geliyor daha önce bu durumu yaşayan oldumu?
Mrybtl Busra08 bebeğim henüz bir ve dört aylıkken iltihaplandı bayağı şişti hatta sırayla hem sağ hem de sol gözü doktorumuz terramycin merhem ve diğerini hatırlamıyorum kullandık bikaç güne bir şeyi kalmamıştı ama belki bahar elerjisi vs de olabilir doktorunuza danışmakta fayda var.
Ahlasim_Duham Busra08 annem derdi öyle olduğu zaman anne sütünü pamuks sıkıp silerdim diye oğluma yaptım sütümü sıkıp pamuğa sildim gerçekten geçti
Papatya233441 Enfeksiyon da olabilir korkutmak gibi olmasın komşumdan görmüştüm bide alerjik olabilir göz doktoruna gösterin bir
zeynepkeskin19 Benim bebeğimin de öyleydi gözyaşı kanallarında tıkanıklık varmış masajla açıldı bence hemen bi doktora götürün
Busra08 Ankakusu35 evet enfeksiyon kapmış damla verdi 2 gün kullandım hemen geçti çocuklar hafif geçiriyor ama siz dikkat edin bol bol ellerinizi yıkayım bulaşabiliyor dedi biz büyükler daha ağır geçiriyormuşuz