Saykoogg ben fransada yaşıyordum bilgi vereyim size.. yurtdısı için beklentilerinizi yuksek tutmayın bir çok sorunlar var ki sıfırdna baslayacaksınz ustelik.. diyorsunuz kazancımız cok iyi rahatız , ev alacagız vb . ee daha ne çok iyi bu ! Yurtdısına gittiginzde birçok sorun sizi bekliyor . fransızca oğreneceksinz, belli bir yastan sonra zor geleblr size , yasınızı blmiyorum fkaat fransızca zor bir dil.. Ailevi sorunlar da yasayablrsinz .. burda hayat o açıdan rahatlıktan dolayı insan şaşıp bocalayabiliyor.. ki eşinizin tum ailesi ordaymıs ustrlik . yine sıkıntılar bas gosterir.. rahatınz gayet yerinde türkiyede maşallah hiç bozmayın derim eşinizi de ikna edin açizane tavsiyem.. tecrubemi aktarıyorum .. gitmeyn derm hayırlısı olsn hakkınızda.