Denizkuzusu Beyaz kalıp sabunla ön işlem yapıp atıyorum makineye. 30 derecede çıkıyor lekeler. Ama tabi biz ek gıda almıyoruz sayılır daha. Kaka lekesi bahsettiğim 😊