İnanın gündüz uyitmakta zorlanıyorum resmen hiçbir iş yapamıyorum şaka gibi uykusu var ovuşturara ovuşturara işi bitiyor esniyor bir türlü uykuya dalamiyor uyuyor veya yatirunca 10 dk ya 15 dk şaka hibi tık uyanıyor gidiyorum yanına gülüyor 🤣 napicam bilmiyorum uykusu varken acayip ağlıyor resmen katılıyor korkuyorum emzik verdim bugün eveleyip geveleyip uyuyor tutamiyorda susuyor arada 🤷♀️