01_10-2020 Bugün 12 oldu doğum yapalı dikişlerim patladı tekrardan dikildi bugün başına böyle birşey gelip dikişlerin iyileşmesi birşeyler uygulayan varmı
Feyzosumunannesi 01_10-2020 cok gecmıs olsun bende 16 gun once sezaryen oldum Dikişlerim de cok fazla yanma var doktorum madecasol verdı sabah aksam onu sürüyoruz, dikişleriniz lazerlimiydi
01_10-2020 Feyzosumunannesi benim normal doğum epizyotomi ,teşekkür ederim bana fito fucidin merhem verdiler batikonlada pansuman yapıyorum
Feyzosumunannesi 01_10-2020 batikonla bende pasuman yaptım sonrasında da madecasol verdi ama sizinki normalmiş onu bılmıyorum canım