Herkese merhaba kızım 2 yaşında 2 gündür öksürüyo dün 5 kez kustu bugün kusma yok öksürük sanki balgam var gibi sesi de değişti cızırtılı çıkıyo doktorumuza sordum yarın devam ederse getir dedi aöa geceyi Nası geçiricez bilmiyorum bi tavsiyesi olan var mı acaba deneyip iyi gelen bi çözüm yolu filan ilk defa hasta oluyo bu arada kızım ne yapıcağımı bilemedim doktorumuzda biraz rahat