Bebegimveben0666 Bebeğim 2.5 aylık sürekli kusuyor anne sütünüde mamayida neden sizce sizde olan var mı ??
2626 Bebegimveben0666 benim bebeğimde 2 aylık doktora götürdük çok besleniyor ondan olabilir dedi bir de reflü mamaya başlattı şimdi daha iyi
Meryemannesi Normaldir büyük ihtimalle doktora bi sorun ama bence verdiği ilaçları kullanmayın boşuna ben kaç doktora gittim ilaçlar fayda vermedi bazı bebekler sanırım böyle oluyor. Bizim 7. Ayında tamamen bitti elhamdulillah 💕
Sonbebek Bende aynı sorunu yaşıyorum şu anda böyle ağız dolusu kusuyor 🤮🤮 bebeğim bagzen gün de 3 defa üzerini degistirdigim oluyor oğlum 4 aylık bu arda bi önceki oğlum da böyleydi 7.ayda geçti bende bi umut 7. Ayini bekliyorum🤲🤲insallah gecicek ozaman