Merhabalar, 1 yaşında kızımın azı dişleri kabarmış doktor yakın zamanda çıkar demişti. Dün gece ve bugün 37-38 arası seyreden ateşi var. Doktoru başka bir sıkıntısı yoksa diş yapabilir dedi, hastalık başlangıcı da olabilir dedi. Tecrübe eden var mı? Yemesinde bir problem yok fakat aşırı huysuz ve deşiğim gibi çok yüksek olmayan ateşi var.