Kuzeysmommmmm gece uyur bence, ben 4.aya 3 gün kala yola çıkmıştım. Ama ramazandaydı sahurda çıktık saat 4 de. Bebeğim sabaha kadar uyudu, arada emmek için uyandı geri uyudu. Saat 8 de uyandı sonrası berbat. Yattığı yerde durmuo sıkılıo ağlıo vs. Ama saat akşam 8 de uyuyo kızım. O zaman çıksaydık daha rahat geçerdi eminim. Sende tam uyku saatine denk getir. Rahat geçer inşallah 🙏🥰