Ay kızlar merak ettim doğumdan sonra ne yapıldı bebeğinize .ben yazayım ilk oğlumun göbeğine yumurta sarısı sürülmeye çalıştılar .sonra üzüm bağını çubuğunu yakıp soba külüyle tereyağı birleştirip sürdüler çocuğuma buna engel olamadım .sonra kaynanam çocuğun 40 çıktığı gün ayağının altına poşetle tuz ve kıymayı sürdü anlamadım ne anlamı var .doğumdan sonra kaynanamın evine ilk kez gideceğiz komşu demiş bizim orda eve ilk gelen bebeğe yanaklarına un sürülür demiş sürmüşler oğluma gülmekten ölüyordum .diğer yapılanlara çok sinirlendim ama eşim de annesinden taraftaydı .çok biliyon karışma diyorlardı bana .🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️