Yıkılmadım ama ayakta da değilim bittim bittim. 2 gündür ne dinleniyorum ne çay içiyorum asla yanından ayrılmamı istemiyor. Gece uykusu özellikle felaket hale geldi. Saatlerce yanında bekliyorum dalsın diye uyudu deyip içeri geçiyoruz 10 dk sonra bir bağırış yine başa sarıyoruz. Zaten uyuyana kadar benim uyku saatim geliyor. Daha 16 gun var bitmesine. Nasıl daha kolay atlatırım bu atağı bir akıl verin delirmeme ramak kaldı 🙄