turkan-5 Bellabellaa evet ben kullandım bi ara ama en fazla 3 saatte geri kalktı benim bebeğim. Yapımı yaziyor arkasında ordan bakabilirsiniz
111111inci Bellabellaa bende arı mama kullanıyordum gittiğim 3 doktorda kesinlikle önermedi bıraktirtti yarsrlı değil karbonhidrat ağırlıklı denildi onun yerine bebelac sütlü pirinçli verdi memnunum