Bana fikir verin.. LÜTFEN..
Eşim ailesine çok düşkün ve sürekli yanlarına (3saatlık yol) ve (ailece-3aylık bebem ve benimle) yanlarına gitmek istiyor. En son 2 aylıkken yani 20 gün önce gittiğimiz de aynısınoldu ona nekadar zorlanacağımı yolun bebeğe ve bana iyi gelmeyeceğini
Daha bebeği dışarı gezdirmeye zorlanıyor ama 3 saatlik yol için evdeki bütün işleri bitiriyor. Yala öp yani..
Ya herşeye he dicem kendime kıyacağım yada kötü gelin olup hayır dicem
Kendime iyi geleceğini bilsem giderim ama ne kayınbabam anlayışlı biri kaç defa ağlamayan bebeği ağlattı ne yaptığını bilmiyorum.. kaynanamında laf sokmaları bitti..
piskolojim bozulup geri dönüyorum
Çok yoruldum
Sizler eşinize (kavga etmeden) nasıl anlatıyorsunuz
Erkekler nekadar yorulduğumuzu görmüyorlarmi..
eşim böyle düşüncesiz değildi..
Çok yoprandım ağlayıp duruyorum öyle kavga eden biride değilim sütüm kesilcek diye korkuyorum..