Arkadaşlar merhaba, 15 gün öncesinde 7 aylık kızımın ağzında aft oluştu. Tedavisini karbonatla düzenli temizleyerek tamamladım. Ancak bu mantar göğüslerime bulaştı. Emzirme çok acılı oluyor. Karbonatla temizleyip zeytinyağı sürüyorum ancak bir düzelme olmadı. Başına böyle bir şey gelip kendini tedavi eden var mıdır? Yardım rica ediyorum .