Ozgemre Kızlar bugün doktora gittik oğlum 3 aylık havalar çok sıcak çay kaşıyla su verebilirsin dedi sizler veriyo musunuz 6 aydan önce verilmiyor diye biliyordum
ecee034 Ozgemre sadece anne sütü alıyor ama suda veriyorum bir zararı olmaz abartmadıkça zaten biberon almıyor bu yüzden 5-6 çay kaşığı veriyorum
Edanurg24 Ozgemre benim doktorum da havalar ısındı mamadan alması gerekeni alıyor ama yine de 4-5 çay kaşığı su verin dedi