Duyulurum sanırım bi miktar yanlış anlaşıldım 🙈 tok bir bebeği de zorla emzirmezsiniz mesela, o da sıkıntı. Büyüdükçe tok kalma süreleri uzuyor malum. Ben yine emzirebildiğim kadar emziriyorum. Ama mesela gece 4 saate kadar uyuyor acıkmadan, o arada süt azalmasın diye sağım yapsam mı diye düşünüyorum. O amaçla sordum. Zaten rutin emen bir bebek var, yine de sağım yapılmalı mı… Yoksa sütüm fazla demek istemedim, fazla olsa zaten mamaya ihtiyaç olmaz.