kutsalmavi Kızlaaar bu neee sıcakkk kızlaaarrr😥😥🤤🥵 Bebelerinizi nasıl yatırıyorsunuz? Benimkinde zıbınnvar ama su gibi terledi. Önerileriniz neler acaba
Nurerdgn kutsalmavi çok çok çok sıcak 2 gündür klima açtım bugün iki kızım da ateşlendi nasıl idame ettiricem bilmiyorum Osmaniye de yaşıyorum birde 🤷🥴
Minisin_annesi kutsalmavi sadece bez takılı 😂benim evim esiyor genel olarak ama farkettim bu sıcaklık birden geldi 3 gündür
Findikzadem kutsalmavi Osmaniye’de yaşıyorum bütün camlar balkon falan açık tişörtle ve şortla yatrmama rağmen suyu çıkıyor zıbınla yatrmak istyrm ama estiği zaman soğuk alır diye de korkuyorum günde 3 kere banyo yaptıryrdum bugün aşı oldu yaptramadim inşallah gecemiz rahat geçer
kutsalmavi Nurerdgn oyyy oralar ndaha fecidir. Bende ist.dayım da çok sıcak yaaa😥 Çok geçmiş olsun bu arada