Sevgili anneler bebeğim 32 günlük bugun asm ye gittik ebe hanım bebeğimin gelişiminin az olduğunu söyledi yeterli değil dedi çok moralim bozuk 3550 gr 52 cm olarak doğdu suan 55,5 cm 4200 gr ağırlığında ne yapmam lazım nasıl bir yol izlemeliyim çok üzülüyorum bugünden beri