Merhaaa
yahu ben gunlerdır telefnmdan giriş yapamıypru kırk tane mail attım bırıne cevap gelmedi. Farklı telden giriyorum acılıyor ama tek sorunu yasayan ben degilim 3 arkadasım daha aynı sorunu yasıyor suan direk atıyor tıklayınca bole bı sorun yaşayan varmı