Deletedmon_65 Neden olabilir? Bu durumu yaşayan var mı 2 ay 23 ,günlük mama almıyor sadece anne sütü gece bile emziriyorum oysa ki 🥺
Mrvekpk Deletedmon_65 normal kuzum tam olarak ellerini tanimaya baslama dönemi benimki 4 aylik hala elleri agzinds sürekli endise edilecek bisy yok hersey olmasi gerektiği gibi 🤗❤
Astral Deletedmon_65 bebeğim 2 ay 11 günlük benimki de elini emiyor anne karnında başlayan emme refleksiyle alakalı çünkü o zamanda ellerini emiyorlar ama benimki çoğunlukla aç olduğunda yapıyor yada yeteri kadar yiyor aslında aç değil daha fazla yemek istediği içinde olabilir iştahlı bi bebek ama bebeğe göre de değişebilir bazıları tokken de yapıyordur
Pelininannesii Deletedmon_65 bebekler keyifleri yerindeyken ellerini emermiş haliyle tanıyorlar artık kendilerini. Bizimki 3 aylık mamadan hemen sonra başlıyor cok çok elini emmeye, tadını çıkarın 🥰
Haffuse Ellerini kesfediyor cok normal… O el bir daha agizdan inmez gayri🤣 Benim kizim da 2 aylikken basladii…simdi 4.ayimiza giricez ve artik dort parmagini sokuyor, bir de yetmezmis gibi kendini kusturuyor🤣
Mrvekpk Deletedmon_65 öyle böyle büyüyolar tadını çıkar bundan snra hergün farklı bisy gözlemliceksin hazir ol 🤗
Birdunyabircennetannesi Deletedmon_65 Çok normal annesi ilk ellerini tanır bebekler 1 yaşına gelmek üzereyiz hala elini emmeye bayılır 😅 Engelleme emsin
Birdunyabircennetannesi Deletedmon_65 Tabiki ellerini tanımasına izin ver engelleme uzun süre emecek hemde bal yer gibi yiyecek 😅
sedaozan Deletedmon_65 elini emmesinde hiç bir sakınca yok merak etmeyin doğal bir süreç bebekler her keşfi elleriyle yaparlar önce ellerini kefedecek ki sonra diğer şeylere yönelsin benim oğlumda çok emerdi ve aşırı tatlı oluyorlar 🤤