izmirliacemianne Selam güzel anneler. Bebeğimin kültür sonucunda idrarda kaka mikrobu çıktı. Yarın tekrar gideceğiz doktora net bilgi için yarına kadar duramadım. Hiçte duymadım Yaşayan bilen var mı önemli bişey mi
Burcinisp izmirliacemianne onun değeri önemli. İdrar verirken bebek osursa bile o mikrop üreyebiliyormuş. 100.000 altı değer bir önem teşkil etmez dedi dokturumuz