2minnosannesi0 
Merhaba, benim bebeğim de 8. Ayına girecek. Aylardır beyazları belli altta ama şişme vs. Yok. Ama 2-3 gündür inanılmaz huysuz, huzursuz, hep beni istiyor, deli gibi ne bulsa ağzında,bugün de biraz 37.5 falan oldu ateşi ve ishal. Ben üşüttü sandım ama diş belirtisi olabilir mi, damaklardan da anlamıyorum hiç